Komunikazioak produkzio- eta/edo banaketa-proiektuak ikusgarri eta erakargarri bihur ditzake, pertsonek erosketa-patroiak alda ditzaten. Bigarrenik, komunitatearen eta inplikatutako eragileen arteko harreman afektiboa aktiba eta euts dezake. Bi faktore horiek agroekologiaren barruan "zirkulu bertutetsua" sor lezakete (proiektuak kudeatzeko beste elementu batzuekin batera, hala nola produktuaren erabilera egokia, prezioa eta banaketa). Batetik, nekazaritzako elikagaien sistema alternatiboak erabiliz elikatzen diren pertsonen kopurua handitu liteke.
Horrek proiektuen bideragarritasun ekonomiko hobea ekarriko luke eta, aldi berean, dei-efektua izango luke instalazio/trantsizio berrietarako. Horrek, beraz, proiektu eta alternatiba gehiago sustatuko lituzke, eta biztanle gehiagorengana iristeko gaitasun handiagoa sortuko luke.
Politika publiko berriak sortzeari eta administrazioa inplikatzeari dagokionez, komunikazioak ikusarazi eta zabaldu egin behar ditu trantsizio agroekologikorako proposamenak eta beharrak, erakundeetatik eta erakundeetatik eraldatzeko tresna gisa. Horrela, administrazioak berak tokiko ekoizpen- eta kontsumo-aukerak, nekazaritza-ekologiaren balioak eta printzipioak zabal ditzake, eta tokiko nekazaritza-elikagaien politiken bidez praktikan jar ditzake.
Argitalpen osoa hemen deskarga daiteke: http://www.entretantos.org/wp-content/uploads/2019/10/EstrategiasComunicacionAgroecologia_r.pdf
- Martxan jartzen
- Herri mugimendua – erakunde soziala
- Akademia